Przejdź do głównej zawartości

KONKURS


Wraz z autorką „Niewolnicy” A.M Chaudiere, chciałybyśmy Wszystkich chętnych zaprosić do udziału w konkursie. Ma on na celu promowanie oraz zachęcanie do czytania polskich autorów.
Warunkiem wzięcia udziału, jest polubienie obu FP na Facebook.

Mroki: https://www.facebook.com/pages/Katarzyna-Szewio%C5%82a-Nagel-MROKI/521026877958567
Niewolnica: https://www.facebook.com/A.M.Chaudiere?directed_target_id=0

Dołączenie do witryny bloga nie jest koniecznością. Zapewne jesteście ciekawi na czym będzie on polegał? Damy Wam arcytrudne zadanie polegające na napisaniu opowiadania na temat:

- Zainicjuj spotkanie dwóch głównych bohaterów z powieści „Niewolnica” i „Mroki” (Mowa o Arinie i Leto).

W jakim otoczeniu ich osadzicie to już Wasza inwencja. Miło by nam było, gdybyście umiejscowili ich w którymś z wykreowanych przez nas świecie. Tekst musi mieć minimum 2 strony A4, napisane czcionką 12 Times New Roman. Maximum to 5 stron A4. Jednak jeśli kogoś poniesie, żadna z nas nie będzie miała nic przeciwko, nie mniej długość tekstu nie wpłynie na ocenę. Będziemy patrzały na treść oraz poprawność. Możecie z bohaterami zrobić co tylko chcecie. Możecie ich nawet pozabijać lub zawiązać płomienny romans, może to być zwykła pogawędka lub wspólne polowanie. Pamiętajcie tylko o jednym - Leto nie lubi magów.
Żeby Wam ułatwić wstawiam opisy obu powieści:

Mroki

„Leto jest elfem i doświadczonym przez życie skrytobójcą. Nic więc dziwnego, że gdy trafia do niewielkiej ludzkiej wsi, jest nieufny. Szybko jednak przekonuje się, że mieszkańcy są życzliwi i nie grozi mu z ich strony żadne niebezpieczeństwo. Zaczyna nawiązywać znajomości z mieszkańcami i po raz pierwszy ma okazję zakosztować spokojnego, prostego życia. Idylla nie trwa jednak długo. Zbliża się zima i mieszkańcy obawiają się o swoje stada, coraz częściej atakowane przez wilki. Leto, chcąc odwdzięczyć się za gościnę, postanawia pomóc wieśniakom. Szybko okazuje się, że ataki na owce nie są przypadkowe, a elf mimowolnie wplątał się w intrygę, która poprowadzi go na spotkanie z dzikimi magami.”

Niewolnica

„Powieść zawiera wątki erotyczne. Piękna kobieta i dwaj niebezpieczni, kochający ją do szaleństwa mężczyźni. Arina – zniewolony mag, Azarel – Mag Aszarte i Severio – Gwardzista Akademii Morza Deszczów… Związki, które nie mają prawa przetrwać. Uczucie, które nie powinno się narodzić. Ludzie, którzy nie mogą się spotkać. „Niewolnica” to napisana z niebywałym rozmachem historia o miłości, zdradzie, sile przyjaźni, kobiecości, magii, nienawiści, seksie, dorastaniu, przeznaczeniu. Czytelnika całkowicie pochłonie świat magów, wampirów, czarownic, a także niewolników i ich panów. To całkiem nowy świat, nowy niewolniczy porządek, uprzedmiotowienie i zniewolenie, ludzkie pragnienie władzy nad drugim człowiekiem, sprawdzenia, na ile można upodlić i jak czerpać z tego przyjemność… To czas zakazanych uczuć i silnych emocji. Niespodziewane zwroty akcji, a także sugestywna fabuła wciągają tak bardzo, że ma się ochotę nieustannie śledzić losy bohaterów.”

Ci którzy nie mieli okazji jeszcze zapoznać się z naszymi książkami odsyłamy na Lubimy Czytać. Tam można przeczytać kilka bardziej lub mniej pozytywnych opinii na temat naszych powieści.


A teraz to co tygryski lubią najbardziej:) Czyli co w nagrodę. Jest o co powalczyć. Planujemy klasycznie 3 wyróżnienia. Za najlepszą pracę, srebrny medal i brąz. A oto co można zgarnąć:

1. Nagroda to 2 książki w wersji papierowej. Ufundowane przeze mnie oraz Annę Chaudiere. Obie z autografami i specjalną dedykacją dla wygranej/wygranego.

2. Nagroda to 2 książki w formie e-book „Mroki” i „Niewolnica”

3. Nagroda to koszulka specjalnie zaprojektowana na tę okazję. Oczywiście z emblematami nawiązującymi do wyżej wymienionych powieści.


Zatem macie o co powalczyć. Teraz troszkę tych zasad, które muszą być;)

1. Czas trwania od 1.10.2013 do 6.11.2013.
2. Odpowiedzi proszę nadsyłać na adres: stagerlee101nagel@gmail.com
3. Wysyłka nagród tylko na terenie Polski.
4. Szanowne jury zastrzega sobie możliwość przedłużenia konkursu o max dwa tygodnie.
5. Osoba biorąca udział, musi wyrazić zgodę na opublikowanie opowiadania na łamach niniejszego bloga oraz fp książek.
6. Miło nam będzie, jeśli udostępnicie ten wpis na swoich tablicach na Facebook, choć nie jest to warunek konieczny.
7. Dane do wysyłki należy wysłać na wyżej wymieniony adres mailowy.
8. Nazwiska laureatów zostaną ogłoszone po wspólnej naradzie jury, nie później niż 7 dni od ogłoszenia zamknięcia konkursu.
9. Chęć zgłoszenia się do konkursu prosimy wyrazić pod postem na blogu.
10. Udział w konkursie jest równoznaczny z akceptacją tego regulaminu.

Życzymy wszystkim powodzenia i z utęsknieniem czekamy na Wasze prace:)
Pozdrawiamy Stagerlee & A.M Chaudiere.

INFORMUJEMY. KONKURS ZOSTAJE PRZEDŁOŻONY O 2 TYGODNIE. NA PROŚBĘ UCZESTNIKÓW. ZATEM PRACE MOŻNA NADSYŁAĆ DO 20 LISTOPADA:)









Komentarze

  1. Z przyjemnością wezmę udział :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też chcę wziąć udział :) Tylko nie wiem, czy się wyrobię - dzidzia i praca... Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Spokojnie, zawsze możemy go przedłużyć o 2 tyg, tak jak jest w regulaminie:) Powodzenia życzymy:)

      Usuń
  2. nie moje klimaty coś mi się zdaje,ale ponieważ polskie pisarki są mi szczególnie bliskie, chętnie pomogę w promocji, jakby co walcie jak w dym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy;) Było by nam miło, gdyby Pani udostępniła link np. na swojej tablicy na fb. Ja troszkę powrzucałam na grupy, w których mam okazje się znajdować, plus fanpage znajomych. Chciałabym, aby ludzie więcej czytali książek debiutantów. Takie tam moje marzenie;) W końcu każdy musi od czegoś zacząć;)
      Pozdrawiamy Stag i Anna

      Usuń
  3. Z przyjemnością napiszę coś w miarę krótkiego i z sensem. Powiem z góry, że nie czytałam obydwu książek i charaktery bohaterów mogą nieco odbiegać od tego, jak opisane są w książce. Oczywiście będę posiłkowała się krótkimi opisami, które zostały zamieszczone w poście na temat konkursu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z przyjemnością przeczytamy:)
      Pozdrawiamy Stag i Anna

      Usuń
  4. Z chęcią wezmę udział. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszamy oraz przypominamy o polubieniu naszych fp, aby być ze wszystkim na bieżąco. Pozdrawiamy i życzymy dobrej zabawy:)
      Stag i Ann

      Usuń
  5. Udział wezmę z chęcią, a co z tego wyjdzie - zobaczycie z Anią ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A zaryzykuje, co mi tam.
    Pozdrawiam, Kuba Pasternak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Papier się zamarzył;p Jasne:) Dopisuje Cię do listy.
      Kissy Stag i Anna.

      Usuń
  7. Zgłaszam się! :)
    Mam nadzieję, że jeszcze się załapałam :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakasuję rękawy, zgłaszam się i... wyślę już wkrótce :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest nam bardzo miło i życzymy powodzenia.
      Stag i Anna

      Usuń
  9. Eh, ja nawet nie zdążyłam się zabrać. Taki tydzień. ;)
    Życzę wszystkim powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy skoro termin jest przedłużony można się jeszcze zgłosić?

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłaszać się można nawet do 20.11. Byle do godziny 24.00 praca pojawiła się na mojej poczcie;) Zatem życzymy powodzenia oraz weny:)
      Pozdrawiamy Stag i Anna.

      Usuń
    2. Cieszę się i dziękuję bardzo :)

      Usuń
  11. Mogę się jeszcze zgłosić? Miałam zamiar zrobić to już dawno, ale jakoś wypadło mi z głowy, a skoro konkurs został przedłużony...? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, czekamy na opowiadanie do 20 listopada.
      Pozdrawiamy Stag i Anna.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  12. Chciałabym się zgłosić. Też postaram się coś napisać przez te 3 dni. :) nie ma żadnego ograniczenia wiekowego prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekamy zatem na opowiadanie:) Przedziału wiekowego nie ma.
      Pozdrawiamy Stag i Anna.

      Usuń
  13. więc i ja coś wymyślę, wczoraj przed snem zrodził mi się pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wypowiedzi w formie obraźliwej lub wulgarnej, zostaną usunięte. Miłego czytania.

Popularne posty z tego bloga

Podsumowanie roku na Fp - Człowiek Matka

Od jakiegoś czasu prowadzę stronkę, która nazywa się - Człowiek Matka. Jest to lekko ironiczne miejsce, w którym opiniuję rzeczy, które zakupiłam na chińskiej stronie Aliexpres. Dowiedziałam się o niej od jednej z moich koleżanek, kiedy to zaczęłam moją przygodę z lakierami hybrydowymi. Podobno na niej miałam znaleźć to, czego mi było wtedy potrzeba. Mianowicie lakierki hybrydowe w bardzo okazyjnych cenach. Niestety, majfrendowe mazadła okazały się beznadziejne, za to inne rzeczy już nie. Zamówiłam kilka produktów, wrzuciłam recenzje na grupę zrzeszająca fanów zakupów z Chin. I tak urodziła się myśl, że może by tak fp z tym zrobić. No i jest. Tworzę na niego grafomańskie wpisy, nasycone wszelakiego rodzaju babolami i radosnym słowotwórstwem (ale to są bardzo przemyślane babole, które nomen omen bardzo często mi są wytykane, co śmieszy mnie do łez). Z dnia na dzień przybywa lubisów tego miejsca, co mnie niezmiernie zaskakuje. Dlaczego więc na blogu, na którym opiniuję książki, znalazł …

Dragon Age: Inkwizycja, DLC: Intruz - recenzja

Przyszedł czas na ostatnie DLC do Inkwizycji, po którym, niestety, musimy się pożegnać z kolejnymi dodatkami, ponieważ ten jest ostateczny i zamykający rozgrywkę. Powiem szczerze, że poczułam lekkie rozczarowanie. Po chwili jednak przyszło otrzeźwienie, przecież studio nie może w nieskończoność klepać DLCeków, bo jakaś Stag chce grać w grę. Intruz został stworzony dla PC. Ma on rozszerzyć fabułę, pozwalając graczowi rozegrać ostatnią niewielką kampanię, która umiejscowiona jest po pewnym czasie, od zakończenia głównego wątku. Gracz będzie też mógł poznać dalsze losy towarzyszy, którzy opuszczają go po pokonaniu Koryfeusza.
Warto też wspomnieć, bo generalnie „Przebudzenie”, które wyszło po Dragon Age: Origin, w które można było grać bez ukończenia podstawy, kreując jedynie postać, jest dodatkiem niezależnym. Tak tutaj wymagana jest baza. Nie obejdziemy tego. Zatem, jeśli ktoś jest leniuszkiem i mu się nie chciało kończyć, no to bardzo mi przykro. W tym przypadku nie pobiega sobie po tym…

Dragon Age: Inkwizycja, DLC: Zstąpienie - recenzja

Jest to ta z opinii, którą piszę drugi raz, bo poprzednią szlag trafił, podobnie jak screeny i zapisy gry. No niestety. Dysk czasem się pali, a wraz z nim znika to, co tak skrzętnie się gromadzi. Troszkę mnie zdziwił fakt, że jakimś tajemniczym zrządzeniem losu z chmury ulotnił się cały zapis stanu gry, włącznie z postacią, która przemierzałam dodatek. Cuda na kiju, ewentualnie Andrasta maczała w tym swoje paluchy. No, nie wnikam. Poszło w cholerę, po co drążyć. 
 Kody do dodatków, tak dodatków, bo jeszcze w pakiecie znalazł się ostatni, wiążący - „Intruz”. Otrzymałam od szefa grupy fanowskiej - „Dragon Age – Przystań Szarego Strażnika”, Łukasza. Zwanego przez przyjaciół - Ilidanem. Za co mu niezmiernie dziękuję, gdyż był to prezent „z zaskoczenia”, który wywołał na mojej twarzy niewyobrażalnie szeroki uśmiech. Wyglądałam przy tym jak genlok ucieszony z nowej, krwawej jatki. Rozpracowałam jak sobie to wpisać, załadować i pobrać. Trzeba brać pod uwagę to, że jestem babą – kurą domową,…